© 2011-2022 // Pedi Salon Gorredijk // 0513-852038 // 06-10480894 // Lid van ProVoet // Ingeschreven in het KRP van ProCert
Ik heb geconstateerd dat gemaakte afspraken voor een behandeling te vaak niet worden nagekomen. Soms krijg ik kort van tevoren een berichtje maar al te vaak gebeurt het dat een klant helemaal niet op komt dagen. Een ieder zal begrijpen dat dit erg vervelend is. Immers voor de behandeling plan ik tijd in. Mijn werkzaamheden als pedicure zijn niet alleen professioneel, maar ook beroepsmatig. Dat houd in dat ik hiermee een inkomen genereer en dat het alles behalve een vrijblijvende hobby is. Kort van te voren lukt het mij daarom niet om nog een andere klant in te plannen. Geleerd door mijn ervaring moet ik hiervoor in het vervolg duidelijke regels hanteren: Tot 24 uur voor uw afspraak kunt u zonder opgaaf van reden uw afspraak annuleren dan wel verzetten. Spreek gerust mijn antwoord apparaat in. Ik bel u dan zo snel mogelijk terug. Ca. 5 minuten na het verstrijken van uw afspraak probeer ik u telefonisch te bereiken. Ik hoop dan dat u in de gelegenheid bent nog snel te komen. Uiteraard heb ik in voorkomende gevallen alle begrip voor zeer plotselinge en onvoorziene omstandigheden. Bij annulering minder dan 24 uur voor uw afspraak of verzuim (vergeten afspraak) ben ik genoodzaakt 75% van de gereserveerde tijd / behandeling alsnog in rekening te brengen. Ik vertrouw op uw begrip hiervoor. Loes
terug terug
© 2012-2021 // Pedi Salon Gorredijk 0513-852038 // 06-10480894 Lid van ProVoet // Ingeschreven in het KRP van ProCert
Ik heb geconstateerd dat gemaakte afspraken voor een behandeling te vaak niet worden nagekomen. Soms krijg ik kort van tevoren een berichtje maar al te vaak gebeurt het dat een klant helemaal niet op komt dagen. Een ieder zal begrijpen dat dit erg vervelend is. Immers voor de behandeling plan ik tijd in. Mijn werkzaamheden als pedicure zijn niet alleen professioneel, maar ook beroepsmatig. Dat houd in dat ik hiermee een inkomen genereer en dat het alles behalve een vrijblijvende hobby is. Kort van te voren lukt het mij daarom niet om nog een andere klant in te plannen. Geleerd door mijn ervaring moet ik hiervoor in het vervolg duidelijke regels hanteren: Tot 24 uur voor uw afspraak kunt u zonder opgaaf van reden uw afspraak annuleren dan wel verzetten. Spreek gerust mijn antwoord apparaat in. Ik bel u dan zo snel mogelijk terug. Ca. 5 minuten na het verstrijken van uw afspraak probeer ik u telefonisch te bereiken. Ik hoop dan dat u in de gelegenheid bent nog snel te komen. Uiteraard heb ik in voorkomende gevallen alle begrip voor zeer plotselinge en onvoorziene omstandigheden. Bij annulering minder dan 24 uur voor uw afspraak of verzuim (vergeten afspraak) ben ik genoodzaakt 75% van de gereserveerde tijd / behandeling alsnog in rekening te brengen. Ik vertrouw op uw begrip hiervoor. Loes